شماره آگهی : 296970

قالب وردپرس - قالب StartNext | پوسته شرکتی و استارت آپی وردپرس

شماره تماس :

قالب StartNext | قالب شرکتی StartNext | قالب استارت آپ StartNext | قالب استارت نکست

محصول در تاریخ 16 مهر 1399 به نسخه 4.2 بروز رسانی شد.

لیست تغییرات این نسخه :

- افزودن بسته نصبی نسخه المنتوری - افزودن 1 دموی جدید - افزودن ویجت های جدید و استایل های بیشتر به ویجت های قبلی - بروز رسانی پلاگین های المنتور، ویژوال کامپوزر و ووکامرس به آخرین نسخه های موجود - سازگاری کامل با آخرین نسخه وردپرس فارسی

 

طراحی جذاب، به سبک ایزومتریک



قالب StartNext پوسته حرفه ای شرکتی 

پوسته StartNext یک پوسته وردپرس مناسب برای وب سایت های شرکتی و استارت آپی است، که در طراحی آن از سبک جذاب و پرطرفدار ایزومتریک استفاده شده است.

با معرفی نسخه 2.1 این محصول، پشتیبانی از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس نیز به لیست قابلیت ها و امکانات این پوسته اضافه شده است.

در پنل تنظیمات این پوسته وردپرس، 4 ترکیب رنگی مختلف به صورت پیش فرض تعریف شده اند، که شما می توانید از هر یک از این ترکیب ها برای کل وب سایت، و همچنین برای هر یک از برگه ها به صورت جداگانه استفاده نمایید. در نسخه جدید، امکان تعیین رنگ های دلخواه نیز فراهم شده است!

شما در این پوسته می توانید برای نمایش هر نوع محتوا و بخش های مختلف، از المان های زیبای پوسته استفاده کرده، و اطلاعات مورد نظر خود را به سادگی در وب سایت درج نمایید.

این پوسته وردپرس از افزونه محبوب و پرطرفدار ویژوال کامپوزر (WPBakery Visual Composer) برای صفحه آرایی استفاده کرده، و درنتیجه شما این امکان را دارید که با استفاده از پنل گرافیکی این افزونه، تمامی محتوا و چیدمان صفحات وب سایت خود را به راحتی تغییر داده و ویرایش کنید.

علاوه بر این، شما این امکان را خواهید داشت، که از میان تعداد قابل توجهی از فونت های استاندارد و محبوب فارسی همچون آوینی، ایران سنس، ایران یکان، شمیم، وزیر، و غیره، فونت دلخواه خود را برای بخش ها و متون مختلف وب سایت استفاده کنید.

لازم به ذکر است، طراحی این پوسته وردپرس به صورت واکنشگرا انجام داده، تا کاربر بتواند با استفاده از نمایشگرهای مختلف، صفحات وب سایت را به صورت بهینه و استاندارد مشاهده کند.

همچنین بهمراه این محصول، فایل های راهنمای متعددی تعبیه شده که می توانید برای نصب و شروع استفاده از محصول، از آنها استفاده کنید.

قالب StartNext یک پوسته وردپرس مناسب برای وب سایت های شرکتی است، که در طراحی آن از سبک جذاب و پرطرفدار ایزومتریک استفاده شده است.

استفاده از افکت های جذاب CSS در نمایش تصاویر و المان های پس زمینه، و همچنین ترکیب های رنگ بسیار زیبا که با فرمت گرادیانت پیاده سازی شده اند، زیبایی های این محصول را دوچندان کرده اند.

سوالات متداول
  • چرا باید پوسته StartNext را از راست چین خریداری کنم؟

    پوسته StartNext که در راست چین عرضه شده است، توسط گروه نرم افزاری پیرامید آماده سازی شده که در روال فارسی سازی آن، تمامی استاندارد های فارسی سازی رعایت شده، و درنتیجه باعث باعث کیفیت و زیبایی در خور توجهی در این محصول شده است. همچنین این نسخه کاملاً اوریجینال بوده و شامل آپدیت های منظم، و از همه مهمتر، شامل یک سال پشتیبانی کاملاً رایگان است.

  • برای نصب پوسته StartNext چه کاری باید انجام دهم؟

    این محصول دارای بسته نصبی بهمراه یک راهنمای بسیار کامل به زبان فارسی است. درنتیجه پس از خرید، و تنها با مطالعه دقیق فایل راهنما، قادر خواهید بود سایت پیش نمایش را عیناً برای خود راه اندازی کنید. علاوه بر این، فایل های پوسته و افزونه ها هم به صورت جداگانه در اختیار شما قرار خواهند گرفت.
    همچنین در حین روند نصب، می توانید جهت پشتیبانی و دریافت راهنمایی در مورد نصب، با تیم پشتیبانی گروه نرم افزاری پیرامید ارتباط برقرار کنید.

  • چرا باید پوسته StartNext را انتخاب کنم؟

    این پوسته وردپرس یکی از جدیدترین پوسته های ارائه شده در سایت تم فارست بوده که از سبک بسیار محبوب ایزومتریک بهره برده است. همچنین این پوسته از افزونه محبوب ووکامرس پشتیبانی کرده و درنتیجه شما می توانید یک فروشگاه اینترنتی هم برای خود راه اندازی کنید.
    دموهای متعدد و پیش فرضی که در زمینه های استارت آپ، خدماتی، هاستینگ و غیره وجود دارد نیز به شما کمک می کند، تا هرچه سریعتر و بهتر وب سایت خود را راه اندازی کنید.
    استفاده از افکت های جذاب CSS3 و jQuery نیز جذابین این پوسته را دوچندان کرده است.

  • در صورت خرید پوسته StartNext از راست چین، چه فایل هایی دریافت می کنم؟

    در صورتی که این محصول را از وب سایت راست چین خریداری کنید، تمامی فایل های زیر را دریافت خواهید کرد:
    - فایل بسته نصبی محصول بهمراه فایل راهنمای نصب به زبان فارسی
    - فایل های راهنمای اجمالی برای پشتیبانی محصول
    - فایل پوسته در هر دو نسخه فارسی و انگلیسی
    - فایل های ترجمه قالب
    - فایل تمامی افزونه ها
    - فایل های درون ریزی محتوا


قالب وردپرس - قالب StartNext | پوسته شرکتی و استارت آپی وردپرس